الأربعاء، 10 أبريل 2013

قصة حقيقيه حدثت معى اثناء عملى فى احدى المطابع التى كان يملكها رجل فى الاصل مصرى ولكن يعمل فى السعوديه وكان تارك لى المطبعة لاديرها وكان ياتى كل سنه لمده شهر واحد ليحاسبنى ويأخذ الارباح المهم كان لهذا الرجل بنت اسمها دودى وده طبعا مش اسمها الحقيقى وكانت متزوجه من رائد فى الجيش ولا ياتى اليها الا كل فترة وكانت تاتى الى المطبعه لكى تسلى نفسهاوفى احدى الايام كنا قد ذهبنا انا ودودى للاتفاق على اشغال طباعه فى احدى المدن الجديده وهى مدينه برج العرب وتاخرنا هناك طول اليوم وفى اثناء عودتنا قالت لى دودى انها تريد ان تذهب بالسياره التى كنا نركبها الى مسكن والدها القريب من المطبعه لتغير ملابسها وفعلا ذهبنا ودخلت انا لاجلس فى الصالون ودخلت هى لتغير واثناء جلوسى شعرت بالملل فتوجهت الى السى دى لاشغله وفجأه رأيت دودى تخرج من الحمام عاريه فهى لم تكن تتوقع وقوفى فى هذا المكان اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار لتوقعها اننى كنت اجلس فى الصالون ولكنها تفاجأت بى لدرجه انها تسمرت فى مكانها ولم تتحرك وانا بالتالى ارمقتها بنظره فاحصه شامله وذلك لاشتياقى الى الجنس الناعم وذلك لاننى مطلق من زمن وهذه اول مره ارى فيها جسم المهم بعد فتره ليست بطويله ولا قصيره ايقنت انها تقف امامى عاريه فاسرعت ودخلت وارتدت ملابسها واتت لتجلس معى وتمشط شعرها ودار بيننا حديث وقالت انها اسفه لم تكن تتوقع اننى اقف هنا فقلت لها لاداعى للاسف فأناكنت بحاجه الى هذه النظره التى اشعلت فى نفسى غرائز كانت نائمه فقالت لى ماذا تقول انت جرئ جدا ولكننى ساعتبر نفسى لم اسمع شئ لأننى اعرف انك مطلق من زمن فقلت لها لو كنت جرئ كما تقولين لأنتهزت الفرصه التى كانت امامى وهجمت على هذا اللحم الذى كان امامى فقالت ولماذا لم تفعل فقلت اخاف ان تغضبى منى فقالت لاانا لا اغضب ابدا سمعت الكلمه ولم اصدق فقلت لها ماذا تقولين فأعادت قولها فأيقنت انها متهيجه وتريد ان تتناك ولكننى تمهلت لاتاكد وقلت لها ان كنت لا تغضبى فلماذا دائما اراكى تتشاجرين مع زوجك فردت انه دائم السفر ولا ياتى الا كل شهر وانا سيده ولى احتياجتى فقلت وماهى فضحكت وقالت ماتيجى نجيب من الاخر قلتلها يعنى ايه قالتلى انا هايجه من ساعه ماشوفتنى عريانه قولتلها بصراحه انا حولع قالتلى ماهو باين وشاورت على زبى اللى كان حيقطع البنطلون فقمت وهجمت عليها وبدات ابوس فى شفايفها ورقبتها ونزلت على كسها وبوسته كل ده من فوق الهدوم فقالت لى انت بطئ كده ليه ماتقلع هدومك عايزه اشوف الزوبر اللى مانكش من زمن ده شكله ايه وكمان قلعنى هدومى روحت عامل كل اللى قالت عاليه اتاريها كانت لابسه البلوزه والبنطلون ع اللحم اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار ففهمت انها كانت ناوياها فقلتلها ردت على وقال انا ناويه من قبل ما نيجى روحت واخدها على حجره النوم ومنيمها على السرير وقعدت ابوس جسمها سم سم فتأوهت اهههههههههههه شديدة وقالت على اقل من مهلك انا مش مستعجله برحتك نيك للصبح انا ملكك النهارده وزبرك ملكى فنزلت على كسها وقعدت الحس فيه حتى ان وجهى غرق من ماء شهوتها وانا ماسك نفسى بالعافيه عشان اتمتع بيها اكبر فتره ممكنه لاننى اعرف اننى ان ادخلت زوبرى فيها فسرعان محجيب لاننى بقالى مده ولكنى لم استطع الاحتمال وخصوصا مع الاصوات التى تصدر منها كلما اقدمت على عمل اى شئ اااااااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههه ه أخيره اصدرتها هى التى قضت على وجعلتنى كالوحش الكاسر الذى يريد ان يلتهم فريسته فادخلت زوبرى فى كسها مره واحده وعلى سهوة وهى مغمضه عيونها فصرخت وشهقت فى ان واحد وقالت كنت فين من زمان انا مشتاقه للزوبار الحلوة دى وكما توقعت لم يمر اكثر من دقائق حتى قذفت بداخلها وتوقعت ان تكتفى ولكنها اخذت زوبرى وقعدت تمصه بلهفه واشتياق كانها لم ترى زب ابدا وبعد فتره بسيطه لم اقوى عالمقاومه وتهيجت عالاخر حتى اصبح زبى كعامود اناره فقالت لى هذه المره دعنى انا اتولى القياده فطلبت منى ان انام على ظهرى وقعدت تبوس وتلحس فى كل حته فى جسمى حتى وصلت الى ارجلى فاصبح كسها امام وجهى فمددت لسانى بداخله ومارست اللحس فى كسها حتى انها ارتمت على ارجلى ببزها نائمه من شده الهيجان وما يصدر منها من اصوات ااااااااهههههههههههههه ااااااااااحححححححححححح هومااكد لى انها فى شده تهيجها بجانب السيول التى يقذفها كسها فى فمى فسحبت نفسى من تحتها وادخلت زوبرى فى كسها واطلعه مره اخرى ببطئ حتى اهيجها اكتر لدرجه انهاجابت اكتر من مره واناماسك نفسى وبعدين روحت مزود السرعه اوى وعمال اعفص فى بزازها جامد لغايه ماجبتهم جواها فقالت كفايه كده قلتلها لا لسه انا ماشبعتش قالت وانا كمان بس انت باين عليك تعبت استفزتنى الكلمه روحت قايم وحاطت زوبرى فى طيزها اللى كان غرقان من شهوتهاودخلت زوبرى اللى كان واقف جدا مرة واحده فى طيزها اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار لدرجه انها اصدرت صوت رهيب من المفاجأه ولكن بعد ان كان زوبرى دخل نصفه فيهافقالت لا لا لا طلعه طلعه بيوجججججججججججججججججججع فلم اسمع لها واستمريت فى دخوله حتى دخل كله وانتظرت لحظه حتى تتعود عليه وروحت مطلع نصه ومدخله تانى وهى تتالم وكررت وتتالم وكررت وتتالم حتى اعتقدت انها لا تريده فاقدمت على سحبه من طيزها راحت صارخه ليهههههههههه خليه جوه انا مبسوطه وهو جوه واوعى تطلعوه فزت من دخوله وطلوعه وانا العب فى كسها بيد وماسك بزازها باليد الاخرى حتى قذفت انا وهى فى ان واحد ونمت جنبها ع السريرراحت قايلالى انا لسه ما شبعتش انت مش نكتنى من كسى مرتين يبقى لازم تنكنى من طيزى مرتين


هناك 6 تعليقات:


  1. قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك


    افلام سكس


    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح


    مدام رانيا قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    ناهد معشوقتي...قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    زوجة النقاش الفرسه قصص سكس عربى قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    انا ومدام نهى قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    مدرستى و زوجها قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    بنت العشرين الفاتنه(قصص سكس عر بى مثيره وممتعه) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس
    )


    العــذراء قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    جنس بلا قيود (قصص سكس عربى منتهى المتعة) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد


    عايدة بنت الريف قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    فاتن قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    بنت عمي الأرملة قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد

    ردحذف
  2. انامن القاهرة بصي انامش هقول كلام كتير انا حاسس بيكي انتي نفسك في رجل يحسسك بالانوثه الموجوده بداخلك ايوه عارف ان انتي محترمه ومن عائله محترمه بس الرغبه فالجنس والشعور بالواحده احساس بين اربع حيطان فظيع بس الجدين فقط انا بتاع مقابلات ممكن نتكلم فون الاول عشان تثقي فيا الاول انا انسان محترم/////////انا 25سنه اسميىعلي01151429804بصي السن مش مهم بس كل حاجه في سريه تمامه لو انتي عذراء انا هعمل معاكي من غير ما تفقضي عذريتك ومفيش ابتزاز ولا كلام مسياء بينه الاحترام والثقا علاقه في منتها الاحترام بس الي تتصل تكون بجد لو ع الفيس انا مليش فالشات بصي وربنا في سريه تمامه اناعلي هعمل كل الاوضاع الي نفسك فيها الصعبه انتي ايوه انتي فكري وتخيلي ان انا معاكي وفي حضنك بس من القاهرة متحرريين جوزك مسافر شبح الوحده والتفكير صعب مهمه كنت حالتك الاجتماعيه والله عارف ان انتي محترم عالفكر انا بحب الستات مش مهم الوزن ولا الطول ولا السن ولا الشكل اي انتي لسه هات فكري انا حاسس بيكي انا هكتب رساله صغيره//// ﺑﺮﻓﻊ ﺭﺟﻠﻴﻜﻰ.. ﺑﺪﻋﻚ ﻛﺴﻚ ﻓﻮﻕ ﻭﺗﺤﺖ.. ﺯﺑﻰ ﺑﻔﺘﺢ ﺷﻔﺮﺍﺕ ﻛﺴﻚ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ ﺿﻐﻂ ..ﻛﺴﻚ ﻟﺬﻳﺬ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ.. ﺯﺑﻰ ﻓﺘﺢ ﻛﺴﻚ .. ﻛﺴﻚ ﺑﻴﻨﺰﻑ ﻭﻋﺴﻞ ..ﺑﻘﻴﺘﻰ فكامل الشهوه .. ﺯﺑﻲ ﺑﻴﺪﺧﻞ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ........ ﺩﺧﻞ ﻛﻠﻪ.. ﺩﺧﻞ ﻛﻠﻪ ﻓﻰ ﻛﺴﻚ ..ﺯﺑﻰ ﺑﻴﻀﺮﺏ ﺟﻮﻩ ﺍﻋﻤﺎﻕ ﻛﺴﻚ.. ﺑﻴﻀﺮﺏ ﺟﻮﻩ ﺭﺣﻤﻚ ﺑﻌﻨﻒ.. ﺑﻴﻀﻐﻂ انا كاتب الرساله عشان تفكري شويه

    ردحذف