الأربعاء، 10 أبريل 2013

احب انا اعرفكم ان هذه القصه حقيقيه مئه بالمئه وهيا عن تجربه شخصيه انا شاب في 27 من العمر اعمل خبير مساج وقد سافرت لاحدي الدول العربيه لاجرب حظي وقمت بعمل اعلانات في الجرائد ولكن لم اوفق ولكن في احدي الايام في الساعه الثانيه عشر بعد منتصف الليل رن جرس الهاتف برقم غريب وعلي الخط الاخر صوت ولا احلي لهجه عربيه ناعمه تسئلني هل انت الي مسوي اعلان خبير مساج اجبتها بنعم ولكني شكيت في الامر لماذا تطلب مساج في هالوقت المتأخر ولكني كنت محتاج ان اعمل وعلي انا اكون حاضرا في اي وقت المهم سئلتها علي العنوان وكان في افخم فنادق دبي واكدت عليا الحضور سريعا لانها متعبه جدا وتريد ان تستريح فاجبت سوف اريحك انا خبير في هذه الامور فسمعت لها ضحكه جعلت زبي يكاد يخرج من السماعه حتي يدخل في فمها ويداعب هذه الضحكه المهم اخدت تاكسي وطلبت منه ان يوصلني بأسرع مايمكن وبلفعل اوصلني الي الفندق في وقت قياسي اتصلت بيها لااسئلها علي رقم الغرفه فاعطتني الرقم وصعدت للغرفه واطرقت علي الباب ففتحت لي امرأه اقل ماتوصف انها اميره الشعر الاسود الناعم الشفايف الممتلئه الذيذه وكانت تلبس روب اسود طويل وتحته قميص نوم اسود يبرز صدرها الابيض الي تمنيت في الوهله الاولي ان اعتصره بيدي وامصمص حلماتها ولكني استيقظت من احلامي علي رجل جالس بداخل الجناح يشاهد التليفزيون ويدخن الشيشه فدخلت وعرفتني عليه علي انه السكرتير الخاص بيها وعرفتني علي نفسها انها شيخه من احدي الدول العربيه لم اهتم ولكني قولت لنفسي اذا هيا تريد ان تمارس الجنس ماولي ان تمارسه مع السكرتير وبدون ادخال احد فاذا الموضوع كله شغل فقط وقد قطعت كل هذه التسؤالات قائله تحب تشرب شئ قولت نعم اذا يوجد عصير او مشروب غازي فقالت انها عندها بعض الويسكي والفودكا تحب ان اصب لك كأس قولت لها بنفسك قالت لي ادخل الغرفه الاخري لتغير ملابسك وسوف تجد الكأس بانتظارك قولت لها حسنا فدخلت الغرفه واجدها مضأه بالشموع ذات الرائحه الي تجعل الهياج الجنسي شئ عادي ويوجد سرير في منتصف الغرفه مفروش عليه طقم داخلي يخصها وروب اخر حرير قالت لي ان ارتديه خلعت كل ملابسي ماعدا البوكسر ولبست الروب وجهزت الزيوت والكريمات لنبدا المساج الذي سيقربني من احلي جسم عربي وضعت يدي عليه وكنت اتمني اني انيكها وخصوصا ان لها الطيز المتناسق البارز والصدر الشاهق الابيض خرجت اليها مرتديا الروب قالت تعالي اجلس بجانبي واشرب كأسك جلست اشرب وانا انظر الي جسدها الرائع وتجذبنا اطراف الحديث وهيا تشرب هيا الاخري كأسا لم تنهيه عندما رأت ان كأسي فرغت وطلبت مني ان نقوم الي الغرفه الاخري لنبدء العمل دخلنا هيا امامي وماشيتها السكسيه التي تجعلني اتمني ان اغرز زبري فيها ليتمتع بلحمها الشهي الابيض جلست علي السرير وسئلتني تحب ان اغير ملابسي قولتلها يكون افضل وسئلتها تحبي اخرج لحين متغيري قالت لي سأجعلك تضع يدك علي جسمي وتتخيل اني اخجل من ان تراني اغير ملابسي وضحكت ضحكه سكسيه جعلت زبي يقوم معلناا انه سوف ينيك اليله احلي نيكه في حياته الجنسيه قامت بخلع الروب وخلعت القميص وجلست بالملابس الداخليه فقط طلبت مني ان اساعدها في فك حماله الصدر وجلست خلفها افك لها الحماله وانا اشم رائحتها الطيبه الي جعلتني بعد ما فكيت ليها الحماله قبلت ضهرها فسئلتني في دلع ماذا تفعل قلت لها هذه القبله لكسر حاجز البدايه لاضع يدي علي جسمك فابتسمت وقالت لي لا تقلق فانا لااشعر باي حواجز ناحيتك قولت لها انا سوف اجعلك تمتعي اليوم اكثر من اي يوم فات وخلعت الكيلوت لتظهر عن كس ابيض اللون من الخارج تطل منه شفرات ورديه وبعض السوائل الشهديه التي تجعله يلمع تحت ضوء الشموع وكان للكيلوت نصيب من هذا الشهد فقالت لي وهيا تبتسم شوفت القبله بتاعتك عملت فيا ايه قولت لها اهنا لسه مبدئناش قالت طيب يلا نبدء وخليني اشوف بدئت المساج وبدئت من ارجلها الناعمه الملفوفه ولم ابعد نظري عن طيزها الجباره البيضاء الناعمه وبدئت اذهب الي افخاذها=====انتظرو الجزء التاني من القصه برجاء التقييم


هناك 7 تعليقات:

  1. حلو بس مش مره حماسي مين بدها تتعرف عليا و بننبسط سواء
    هذا رقم الواتس الي تحب تتعرف
    00967770484603

    ردحذف
  2. انت كنت مبسوط وانت بتتناك

    ردحذف
  3. أول شي هبوسك من شفايفك وهمسك لسانك بلساني امص فيه وامسك شفايفك أأكلهم وطبعا ايدي علي بزازك بتفرك فيهم وبتفرك في حلامتك اللي يتجنن وبتخطف العقل بعد كده امسك بزازك ارضع فيهم لحد ما اروي ظمئي وانزل علي سرتك الحس فيها وامشي بلساني فيها وبعديك اقلعك البانتي بسناني وانزل علي كسك الحس الحس الحس قوييييييييي وامسك زنبور كسك احطو جوا بؤي وامشي عليه سناني براحه وامص فيه قوييييييييييي وادخل لساني جوا كسك وأخرجو بسرعه وانتي تقولي ااااااااااااااه ااااااااااااااه
    حرااااااااام عليك قطعت كسسسسيييي وانا نازل أكل في كسك وانتي فتحالي رجليكي وانا داخل برأسي بين رجليكي وألحس جااااااااااااامد قوويييييييييي وانذل بلساني علي خورم طيزك والحس فيه قوي وانتي مسكاني من رأسي جاااامد وبتتلوي زي التعبان وتقولي ااااااااااااه ااااااااااااااه اااااااااااااه حرام عليك ياكااااااافر دانت كااااااااافر نيييييييييييك مش قاااااااااااادره نكني بسرعه كسيييييييييي نااااااااااااااااار وانا زبي اصبح مثل الحديد جااااااامد يخرق الأرض من قوة أنتصابو وانتي فتحتيلي رجليكي علي الآخر وانا قومت زي الحصان مدخل زبي جوا كسك مره وحدا كسك بلع زبي وانتي محرقه قووووويييي وهتموتي من الشبق وقومت مخرج زبي وانتي شهقتي شهقه حسيت اني سحبت روحك معي اثناء خروج زبي من كسك قومت مدخل زبي تاني واقولك خدي جامد يا اجمل أمرأه في العالم وانتي تقولي قطع كسي ادي جامد يا ابو زب حديد يادكر كيف كسي قطع كس حببتك انا نازل دق جااااااااااااامد في كسك وماسك لسانك بلساني ونازل مص فيه وأيدي مسكه بزازك بتفرك بيهم وزبي ناذل دك جوا كسك طاااااااخ طخ طخ طخ وانتي تقولي ااااااااااح ااااااااااحححححح اااااااااااااااهه ااااااااااااااااااه وتقولي هجيب شهوتي علي زبك هجيب هجيب هجييييييييييييب وانا اقولك نجيب سوا هغرق كسسسسسك اااااااااااه ااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه كسك سخن نااااااااااار هجيب معااكي خديهم خديهم خديهم في كسك اااااااااااااااااااهااااااااااااااااههه احححححححح اااااااه اهههههه ااااااااه غرقت كسك وغرقت كل السرير بجد نيك معاكي مميز وليه طعم يجنن اموووووه علي كسك اتصلي بسرعه 01014910058

    ردحذف
  4. سكس صريح ونتعرف سري للغاية للعوائل المتحرر على الخاص وانا شب متحرر للتعارف وجنس 00905319897295

    ردحذف
  5. سكس صريح ونتعرف سري للغاية للعوائل المتحرر على الخاص وانا شب متحرر للتعارف وجنس 00905319897295

    ردحذف