الأربعاء، 10 أبريل 2013

اولا انا من اسكندرية وعمري 40 عام الان ومن فترة طويلة اشتغلت في بيع الاكسسوارات والمكياج وده كان في سوق مشهور بالاسكندرية - وطبعا زبايني كلهم حريم ومن كل الطبقات والاشكال . وكنت عامل في مدخل عمارة بوتيك صغير وفي يوم جالي اتنين ستات ومعاهم بنت صغيرة وحسين انهم متناكين وده من خبرتي في التعامل مع الزباين . الاول حاولي يتدلعوا خفت ليكون عايزين انزلهم في السعر او ياخدوا ببلاش ومخدش منهم حاجة وكنت مستغرب انهم بيتمايصوا امام البنت وقلت لاكرام ام البنت ماتروحي البنت وتعاليلي قالتلي عادي اتكلم براحتك ومعاها اختها صباح احلي منها بس كانت قليلة الكلام - اتفقت مع اكرام ان تجيلي تاني يوم لوحدها وعندي شقه مقفوله في العجمي - قالت لا تعالي عند اختي مديحة في محرم بك ودي منطقه في وسط البلد . المهم رحت الميعاد وعرفت اوصل لبيت مديحة وللاسف المجنونه كانت جيبه بنتها سمر معاها وقلت بردوا مشوار زي ده تجيبي بنتك - قالت متخفش ومتقلقش .دخلت بيت مديحة اللي شكلها ظروفها احسن من اكرام لان زوجها صاحب كافتريا وبعت سمر البنت لصغيرة تجبلي سجائر واعطيتها تجيب لنفسها عصير - البنت لانها متعودة قالتلي طبعا من عند المحل البعيد مش القريب . ما ان نزلت سمر ولقيت الجو بقي فرفشه وقاموا الاتنين يارقص بعد ماشغلوا كاسيت لاغاني راقصة وادوها رقص وبقوا يقلعوا بعض ملابسهم وانا زبي وقف وخدوني من ايدي ووقفوني ارقص معاهم وبقوا يفكوا البنطلوا وبعده البوكسر ولما شافوا زبري واقف نزلوا علي ركابهم يلحسوا ويمصوا وانا قلعت التي شيرت وطلبت ان ندخلوا لغرفة النوم - ودخلنا - وقفت بينهم ابوس فيهم وانا حضنهم وهما بيبوسوا فيا . وعرفت ان ساعة لما جتلي اكرام وصباح اختخم الثالثة كان ساعة حظي الواحد يحلم بواحدة يجيلي 3 وعليهم بنت صغيرة كمان انا نمت علي ضهري علي السرير واكرام نزلت بين رجلي تمص زبي ومديحة كسها فوق راسي الحس وامص فيه قعدنا علي الوضع ده وقت وان امص لمديحة وايدي تلعب وتفرك بزاز مديح وكنت انزل ايد والعب في طياز اكرام الكبيرة وادخل صبعي في طيزها أفففففففففففففففففففف وهما محترفين نيك . وهما سخنوا وهاجوا وطلعت من الاهات واكتر حاجة يقولوها أححححح اه ياكسي واكرام تقولي انا عايزاك تدخل وتسيبه جوايا ساعة لفيت اكرام علي ظهرها وفتحت رجلها وحطيت زبري في كسها ووجه مديحا امامي ابوس فيها ونلحسوا لسنا انا وهيا واكرام كانت هايجه ياما عن مديحة وبقت تلعب في طيز مديحه ومديحة تلعبلها في بزازها . طلعت زبري من كسها وكنت عايز احطه في طيز اكرام مردتش وخافت من الوجع اللي بتسمع ان بيتعب النسوان لما يتناكوا في طيازهم . مديحة قالتلي سيب زبرك لطيزي انا بحب اتناك في طيزي وكسي وكل فتحه فيا . بصراحة كانت عجباني طيز اكرام قوي عشان طيز جامده قوي ووسطها رفيع رغم كبر طيزها خدنها علي اول السرير وخلتها تفلئس (تفلئس دي عسان الاخوه العرب يفهموها ) احنا بنقول تفنس وحطتهولها فرنساوي من ورا ومسكت طيازها بقوة وعنف مقصود وبقيت اصفحها علي طيزها وحبيت اغلس واحطه في طيزها اللي كنت متأكد عيدخل من كتر اللي نزلته اتضيئت وكأن طيزها منطقه عسكريه ممنوع الاقتراب - لما لقيتها مش عايزه تنفذ رغبتي سرعت غي الادخال والاخراج لحد ماجبتهم بس طلبت مكبش جواها . وقامت تغسل نفسها وتلبس قبل ما سمر تيجي ومديحة قالتلي انزل ركبهم تاكسي وارجعلي ولا انت كده استكفيت وعتسيب كسي جعان - قلتلها وده يجي - وسئلتها طيب جوز اكرام مسافر وانتي قالت لي انا جوزي بينزل الصبح يرجع اخر اليوم تعبان بينام وفين وفين لما ينكني . لبست وجت سمر ونزلنا ركبتهم تاكسي وقلت انا رايح مشوار قريب من هنا عستناكي تجيلي البوتيك _ قالتلي انا كل يوم عبقي عندك . ورجعت لمديحة وده موضوع القصة اللي جيا


هناك 22 تعليقًا:

  1. بصراحة احب انيك فى طياظ النسوان

    ردحذف
  2. بصراحة احب انيك فى طياظ النسوان

    ردحذف
  3. الردود
    1. انا بنيك كويس ده رقمي واسالي علي ميدو وانا اكلمك 01120158313

      حذف
    2. انا من اسكندريه وبعشق النيك في سريه تامه ودا رقمي ٠١٠٢٨٣٠٤٠٩٣

      حذف
    3. انا من اسكندريه وبعشق النيك في سريه تامه ودا رقمي ٠١٠٢٨٣٠٤٠٩٣

      حذف
    4. زبى صعيدي لبوى الى عايزه تيجى

      حذف
    5. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    6. انابعشق انيك فى الطيز 01284128453

      حذف

  4. قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك


    افلام سكس


    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح


    مدام رانيا قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    ناهد معشوقتي...قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    زوجة النقاش الفرسه قصص سكس عربى قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    انا ومدام نهى قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    مدرستى و زوجها قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    بنت العشرين الفاتنه(قصص سكس عر بى مثيره وممتعه) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس
    )


    العــذراء قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    جنس بلا قيود (قصص سكس عربى منتهى المتعة) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد


    عايدة بنت الريف قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    فاتن قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    بنت عمي الأرملة قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد

    ردحذف
  5. لم أيئس أبدا من البحث عنكي لأني أعلم أنكي تبحثين عني لأنك محرومة من العاطفه والحنان والمتعه الجنسيه وحيائك يمنعك عن البوح بما في داخلك ولذلك تدخلي كل الواقع الجنسيه كي تروي عطشك

    الجنسي ولكنكي تخرجي أكثر عطشا مما تريه وجسدك يشتعل نار وتبحثي عن شخص يطفئ

    نار شهوتك ولكن خوفك من الناس يمنعك من الحديث عن مشاعرك وعطشك للمتعه الجنسيه فأني اعلم جيدآ أن يوجد نساء وبنات كثيره قمة الأحترام والأدب ولكن يخافون من الفضيحه فأنا اطمئن كلآ منهم لا تخافي سوف اعمل المستحيل للحفاظ عليكي وهخليكي تقولي بنفسك انك لن ولم تقابلي رجل مثلي في حنيتي ورجولتي واخلاصي فأن كنتي تبحثين عني كما أبحث عنكي فاهيا بنا تعالي بسرعه كي نسرق من الزمان بعض الدقائق

    أو بعض الساعات كي نرتوي من بعضنا ومنتظرك تبعتي أضافه أو تتصلي علي01206166738<01014910058
    بشرط الجاديه ويكون عندك استعداد للمقابله والمبارزه علي السرير وليس نت وشات وكلام فاضي من ده أنا لا اقول أنني أحسن راجل في العالم ولكنني اتميز عن كثير من الرجال اسمي مهاب سني37 جنتل مان لأبعد الحدود راقي جدا وعندي محلات ومصنع وسيارات مش معني اني بعشق الجنس اكون شاب ذباله زي شباب كتير جرابيع ومعندهمش اي مبدأ انا تمام قوي لأبعد الحدود وتأكدي تماما اني لا أعطي جسدي وحبي وحناني ألا لمن تستحقه لا احب الغرور ولكني واثق من نفسي وأنا منتظرك ومهيء نفسي ليكي لوحدك؟؟

    فأن كنتي تحبثين عن السريه والكتمان وتخافين علي نسفك فأنا أكثر منكي خوفا علي نفسي وكتوم

    لأبعد الحدود وتأكدي أن نفسك مش هتعرف شيء

    عن نسفك هخليكي برنسيسه وتجربي جنس عمرك في حياتك ماشوفتيه ولا حتي سمعتي عنهو لأني عندي تحكم تام في اعصاب عضوي الذكري بقدر اجعل عضوي يرعش داخل الكس والطيز اثناء الدخول والخروج واشياء اخره كثيره يعجز عنها معظم الرجال مش بحب اتكلم عن نفسي ولكن افعالي تسبق كلامي وياهناكي ياسعدك ياللي هتجربي معي احلي اوقات حياتك منتظرك يا حبيبتي تتصلي بي ولا تخجلي مني مهما حصل وخليكي جريئه واتصلي وانا هساعدك في كسر الحاجز بيننا وصدقيني سوف تندمي علي كل لحظه عشتيها وانتي بعيد عن حضني وفيه مفجآت هتجعلك في اعلي قمة نشوه جنسيه في العالم هتشوفيها وهتحسيها بنفسك منتظرك اتصلي دون تردد لأتأكد أنك جاده ومش بتاعة حورات وانتي بفسك هتتأكدي اني انا من النادر او من المستحيل انك تقابلي او تشوفي رجل مثلي وهترك القرار ليكي منتظرك في احر من النار

    ردحذف
  6. عاوز بنت مفتوحه زواج عرفي أو مدام هايجه انا محتاج انيك تعبان

    ردحذف
  7. انا حسام عايز مدام اومطلقه اوبنت انيكها فى طيزها وكسها تيجى خاص واتساب اوفون اوايمو اوفايبر 01115993673

    ردحذف
  8. انا حسام عايز مدام اومطلقه اوبنت بتحب تتكلم كاميرا فايبر اوايمو اوريها زبى ونيكها وانزل اللبن عليها تيجى خاص واتساب اوفون اوايمو اوفايبر 01115993673

    ردحذف
  9. انا حسام عايز مدام اومطلقه اوبنت بتحب تتناك كاميرا فايبر اوايمو تيجى خاص واتساب اوفون اوايمو اوفايبر 01115993673

    ردحذف
  10. انا حسام من مصر احب أتعرف على مدام اومطلقه اوبنت تكون شمال حابه تتناك كاميرا فايبر اوايمو تيجى خاص 00201115993673

    ردحذف
  11. انا حسام عايز مدام اومطلقه اوبنت تكون شمال حابه تتناك كاميرا فايبر اوايمو تيجى خاص 01115993673

    ردحذف
  12. الديوث الجادالذي يصوروبنات اسحاق عندي قروبات وتس اب للجادين اوبنات تحب تكون ملكه تديث تعالووتس اب اني الملكه اية رقمي وتس اب00967730506104

    ردحذف
  13. احمد من القاهرة اعزب للتواصل والتعارف مع انسة او مدام او مطلقة جادة ٠١٠١٢٢٦٣٩٢٦

    ردحذف